tirsdag 10. februar 2009

akk o ve! ninja-gaupe i natten.



Jeg sover aldri, lukker aldri øynene, stoler ikke blindt på venner og holder mine fiender nærmest.

Jeg elsker mine fiender, vender dem ryggen.

Sover med øynene åpne og er våken når jeg har dem lukket.

Jeg drømmer at jeg sover en dyp og urolig søvn.

Natta er full av lys og dagene er mørke og stille.

Jeg er halvt ninja og halvt gaupe, ukjent for alle

Vandrer i regnvått gress, etter et sted der alt er gnistrende lyst og klart.

Jeg sover aldri, går kun ut om natta.

Skjuler mitt sanne ansikt for alle som elsker meg.

Jeg går under tusen forskjellige navn og opptrer i tusen forskjellige skikkelser.

Et blikk fra meg kan drepe, et katteøye blandet med et tigerøye.

Ninjagaupe er mitt navn.

Noen ganger teamer jeg opp med Kaptein Pus. prrr....

Andre ganger forsvinner jeg i løse lufta, som en såpeboble. POFF!

1 kommentar:

Tretopp sa...

Oi! Kuliga saker, ninja-gaupe!